Guten Tag!

Käytiin ton mun ohjastajan kanssa Lempäälässä kisaamassa ja täytyy kyl sanoa, et oli ihan älyttömän kuuma. Kanssakilpailijat tossa jo ovat kertoneet miten helle helli, mutta mää kyllä voin sanoa, että se ei todellakaan helliny, vaan ärsytti meitä molempia, mua ja tota kaksjalkasta. Mulle oli onneks otettu matkaan mukaan märkäloimi ja sehän se mun päivän pelastikin. Vaan mikä olis pelastanu ton ohjaajan kuumuudelta?

No, asiaan, toi ohjastaja ei oo viittiny kirjuutella tänne blogiin mitään, kun se vieläkin häpee omia mokiaan siellä kisoissa. Mää oon jo antanu sille anteeks sen sähellykset, mut kyllä se vaan vieläkin on jostain kovin järkyttyny... Outo.

Ohjastaja käski mua kirjottaan tähän kehuja ittestäni joten tässä niitä nyt tulee:

a) Mää otin KAIKKI kontaktit.

b) Mulla oli vauhtia.

c) En syäny kisakumppaneita.

Tulokset radoilta oli HYL, HYL ja 5+yliaikaa. Huom! Mää en sitte ollu syypää mihinkään mokiin! Mää alan nyt kouluttaan tota ohjastajaa ja käyn sen kanssa parit epikset. Josko se siittä taas alkais sitte sujua.

Auf Wiedersehen!

 

Halla