Kopioin taas tekstin omasta blogistani, laiska kun olen Silmänisku

Katastrofaalista.. näin voisi kiteyttää meidän menoa tänään.. Elsa oli rauhallisesta yleisolemukseltaan huolimatta kovin infernaalisella tuulella itse radalla ! Kovin syvällistä analyysia en viitsi kirjoitella. Ekalla radalla varaslähtö jonka jälkeen "juteltiin" tovi kakkosesteen edessä kumpi määrää ja mä taisin jäädä kakkoseksi. Niin ja ennen tätä kakkosestettä Elsa oli kerinnyt tiputtamaan ekan riman ja hypätä ylimääräisen esteen ennenkuin kuski oli mukana kartalla.. No loppurata meni suht ok, jossain välissä meni putken väärään päähän ja keppien aloitus uusiksi mutta taisi ottaa kaikki kontaktit joten jotain hyvääkin.

Toiselle radalle sain kuningasajatuksen että annan Elsan vain varastaa ja juoksen sen kiinni.. ehhehheh, tuhoon tuomittu ajatus ja toteutuskin oli melko naurettavan näköistä... Ekan esteen jälkeen Elsa kaarsi toisena olleen esteen ohi katsomaan missä ohjaaja (minä kun olin vielä lähdössä..) ja kielto tästä, melkein päästiin tämän jälkeen yhteisymmärrykseen mutta kepeiltä virhe ja sen jälkeen pituuden sivuosasta suoraan puomille, hyl.. No otin puomille kontaktiharjoituksen, sanoin tuomarille kiitos ja poistuimme noloina radalta. Tai no minä olin nolo Nolostunut ja Elsa haukkuu että lisää lisää lisää..

Ei tässä voi kuin itseään syyttää, tuota varastamisongelmaa ei olisi koskaan tullut jos olisin tajunnut silloin joskus aikojen alussa puuttua asiaan välittömästi :( No mutta se on hieno asia että virheistä oppii, ainakaan tätä virhettä en seuraavan agikoirani kanssa tule tekemään ! Viiden minuutin masennuksen jälkeen oli jo tulevaisuuden suunnitelmia Elsan suhteen, ohjaaja vaihtuu, vielä kun toi Kaitsu suostuisi suitsiin ;) Muuten oli mukava päivä, aurinko paistoi, seuratovereita oli myöskin kisaamassa ja mä olen takuuvarma että Elsalla oli kivaa Kieli ulkona