Mansku käväisi myöskin Raumalla starttaamassa kaksi radanpätkää. Eka radan tuomaroi harjoittelija Heino. Mä en oikeastaan tästä radasta muista muuta kuin, että Manu suostui pitkän keskustelun/suostuttelun jälkeen suorittamaan keinun.. meidän akilleen kantapään. Olin niin happy. :-) Hylky meille tuli loppusuoralla kun Manu jätti yhden esteen väliin ja juoksi maaliin.

Toinen rata oli hyppäri ja myöskin harjoittelija Heinon käsialaa. Rata oli todella vaikea ykkösen koirille, kun siinä oli niin paljon kiemuroita ja myös sarjaeste. Kepeille vientikin oli pahasta kulmasta ja koira olisi ollut järkevää kuljettaa vasemmalta puolelta.. mutta joopa joo.. :-)
Tämä rata meni kuitenkin meiltä hienosti. Mulla on lapussa merkattu yksi virhe kepeiltä ja hyl, kun Manulla on niiiin laajat kaarrokset, niin olihan ihan pakko käydä astumassa pussin päälle.

Palkkioksi Eetu ja Manu saivat grillistä makkaraa, kun olin yrittänyt lahjoa Manua ennen starttia. Olihan mun pakko pitää lupaukseni, kun ihan hienosti meillä meni, vaikka emme tuloksia saaneetkaan. :-)

Terveisin, Jaana