Kivan pienissä kisoissa oli virallisena tuomarina Katarina Virkkala, mutta käytännössä radat oli suunnitellut ja tuomaroi tuomariharjoittelija Anne Huittinen. 3,5 kuukauden kisatauon jälkeen mua jännitti ihan kauheasti, ja Pippa tais aistia sen, sillä sekin oli aikas hodari. Ekassa lähdössä se haukkui ihan täyttä kurkkua kiihkeää haukkuaan. Radat (varsinkin eka) olivat mun makuun turhan ahtaita. Ekalla radalla tippui yks rima, Pipan ja mun kammottava törmäys (josta selvittiin hengissä, pieni turkin purautus vaan ja jatkettiin) ja yks ylimääräinen hyppy mun pohtiessa, mistäs se rata menikään :o) Tulos siis hylly. Toinen rata oli mun mielestä pikkusen helpompi. Mun huonon ajoituksen takia tippui yks rima ja okserin taaemman riman tippumisen pistän Pipan piikkiin. Tulos siis kymppi. Kummallakin radalla oli tarpeettoman isoja kaarteita. Muta kontaktit olivat aivan mahtavat, taituri-Pippa ;oD Kisoista jäi hyvä maku, vaikka kumpikaan rata ei onnistunut virheettä :o)
Maria