Ekarata siis Siimeksen ja pari-kolme ansapaikkaa joita jännitin. Ohjaus tökki ja Tara meni sen mukaisesti, ei siis mitään sujuvaa etenemistä, päästiin kuitenkin ilman virheitä toiseks viimeiselle esteelle joka oli A:n alla oleva putki johon tultiin keinulta, rupesin varmistelemaan kun oli siihen asti päästy virheittä (pelkäsin että menee aalle putken sijasta) ja ohjasin putken ohi . . kiva minä . . yliaikaa olis tullu ilman tota häslinkiäkin mut nyt sitä tuli rutkasti, eli 5 ja yliaikaa 12.16, tulos siis 17,16.
Toiselle radalle rauhotin itseni ja se menikin ihan mukavasti vaikka saatiinkin HYL, Tara jotenkin luisti keinulla ja pelästyksissään hyppäs alas, siitä olis tullu vitonen mut otin keinun uusiks ettei jää tollanen suoritustapa mieleen.
Kolmas rata oli hyppäri ja päätin mennä sen harjoitusmielessä, siinä oli kaks kohtaa semmosta  missä mietin miten Tara ne oikein ottaa.
No Tara otti ne ihan hienosti, mä vaan tunaroin, kun ajauduttiin jyrkemmässä kulmassa kepeille mitä olin sen rataantutustumisessa miettiny, Tara etsi hienosti sisäänmenon mut mä hölmöyksissäni pysäsin kun TAAS OLETIN!!!!!! ettei se mee niille ja kun mä pysäsin niin Tarahan tuli tietysti kepeiltä pois, että siitä sitten vitonen, yliaikaa saatiin nyt kulumaan 10.85 eli tulos 15,85.

Tuula