Yksi minun suurimmista tavoitteista tänä vuonna oli pääsylippu piirimestaruuskisoihin.  Pinja ei ole mikään "supernopea" koira, mutta en ajattele sellaista asiaa enää.  Keskityn nykyään siihen mitä minulla on ja yritän koko ajan kehittää "tiimiämme" sen mukaan.  Jos ei ole vauhtia täytyy olla nopeampia ja tiukempia käänöksiä jne.  Se voi onnistua, koska olen huomannut, että Pinjassakin löytyy vauhtia ja halua mennä radalla!  Meidän "tiimin ongelma" johtuu, kuten AINA, ohjaajasta ja koska en koskaan ole ollut hyvä tanssija - rytmin puute näkyy myös agilitysuorituksissa...  Timing - eli tarkka ajoitus - on avainsana kolmosissa ja valitettavasti, olen monta kertaa "hukanut" aarteeni radalla tai ohjannut ihan päin tuota syvää metsää!  Eilenkin tein näin "helpolla kohdalla" ja taas hyppyeste pudoti meidän "mahiksen" ottaa "hopea" piirimestiksissä.  Voittajalle emme voineet mitään.  Tiina Kähkönen on niin "suvereeni", että jäämme kilometrejä hänen taa.  Täytyy vain ihailla!  Olen kuitenkin todella onnellinen, koska eka radan tulos 4./10 ja toisen radan 7./10 (muuten meidän neljäs puhdas "hyppärinolla"!) riitti pronssimitalipaikkaan pm-kisoissa! :)

1001282.jpg

Pinja, Pronssin arvoinen Piirimestaritar 2007

Onnea vielä kaikille teille, jotka teitte hienoja suorituksia eilen!  HARJA:n porukkaa löytyy pian kaikista koko- ja tasoluokista ja joka kerta tulee todella ylpeä olo, että meillä on niin hieno jengi ja tunnelma!  Meiltä löytyy positiivinen asenne ja rohkeutta - ja, se palkitsee!  KIITOS tuesta ja kannatuksesta!  Tästä on hyvää jatkaa seuraaville "esteille"!  

:) Lena